Neem nog wat mee voor onderweg…

licht breekt door
licht breekt door
Welkom op annekeonderweg, fijn dat je deze site hebt gevonden en ik wil je vooral veel leesplezier toewensen! 
Deze site is ontstaan nadat onze fietsvakantie naar de Bodensee op freekenannekeonderweg.wordpress.com is gezet.
Het was een aardigheid om te doen en nu heb ik dus zin om met annekeonderweg.wordpress.com verder te gaan.
Er zullen berichten op komen over gebeurtenissen die zich uit, thuis en onderweg voordoen.
Eigenlijk zijn we in ons leven allemaal onderweg, bezig met van alles en nog wat.
Naast moed en vertrouwen is er onderweg heel wat nodig.

“Neem nog wat mee voor onderweg,”aan deze spreuk van mijn lieve schoonmoeder moet ik nu denken. Ik zie haar weer voor ons staan met pakjes drinken en repen chocolade in de hand. Ja, want wij en de kinderen moesten immers nog een lange reis maken voordat we weer thuis waren?
Ach, die lieve oma, zij en ook anderen hebben ons zoveel meer dan snoepgoed meegegeven in ons leven. Zoveel waardevoller dan tastbaar goed en dat raak je nooit meer kwijt.

Wat hebben wij toch echt nodig voor onderweg? Ik zal er eens over nadenken..

Geef een reactie

