vakantie

Ik heb al een tijd niets laten zien op mijn site. Wij zijn op reis geweest naar Rome. Op 25 juni land ik met fiets en bagage op Schiphol. Mijn reisverslag is op de volgende vernieuwde website te lezen:

https://freekenannekeonderweg.wordpress.com/

Het verslag van mijn vrijwilligerswerk in Italie is te lezen op de site https://annekeonderweg.wordpress.com/

 

Op weg naar Rome, af en toe ook even een stop.
Op weg naar Rome, af en toe ook even een stop.
San Marcoplein en omgeving in Venetie
San Marcoplein en omgeving in Venetie

 

We zijn in Assisi bij het pelgrimskantoor
We zijn in Assisi bij het pelgrimskantoor
ROME BEREIKT
ROME BEREIKT
En daarna als vrijwilligster in de pelgrimsherberg in Abadia a Isola gewerkt.
En daarna als vrijwilligster in de pelgrimsherberg in Abadia a Isola gewerkt.
Geef een reactie

