Een zonnige zondag op zee.

freek en anneke onderweg

Vanaf het achterdek hebben we een ruim uitzicht op blauwe lucht en zee. Vanaf het achterdek hebben we een ruim uitzicht op blauwe lucht en zee.

Met zonlicht op zee worden we wakker. Wat een ruim bed en wat slaapt het hier lekker! Ik verbaas me er over dat ik vannacht helemaal geen deining heb gevoeld. Ik kan me bijna niet voorstellen dat we niet op vaste grond maar met de zee onder ons slapen. Het is heel rustig in onze hut, ik hoor enkel stilte. Freek wijst me op het zachte gezoem van de airco en het schip. Ik hoor het amper en vind het slaapverwekkend.

Het is vandaag fantastisch zomers weer, het is 20 graden. We treffen het om met dit stralende weer een vaar dag te hebben.
De meeste gasten zijn oudere mensen maar toch zie ik ook jongeren en hele gezinnen met kinderen en baby’s. De mensen komen overal vandaan maar er zijn deze reis ook veel Nederlanders. Zo’n…

View original post 814 woorden meer

Geef een reactie

