9 december 2015 – Sightseeing Madeira.

freek en anneke onderweg

Plotseling worden we wakker, het schip onderbreekt zijn beweging en geluid.
Zouden we er zijn, in Funchal op Madeira? We kijken naar buiten, duizenden lichtjes van hoog tot laag kijken ons in het donker aan. Daarboven zien we donkere bergen, en de heldere lucht met strepen bewolking. Fantastisch, dit moet Madeira zijn!
Het schip wordt aangelegd. We zien twee sleepboten langs varen. Zou het schip hulp nodig hebben? Het is helemaal niet koud, wel staat er een stevig windje.
Wat heerlijk, het voelt alsof de zomer terug is. Het is nog vroeg, ik voel de slaap nog in mijn ogen en kruip nog even in bed. ‘Wat ben ik toch een bofkont, anderen zijn hard aan het werk en ik mag iets van Madeira zien,’ denk ik bij mezelf.

Madeira is een groen eiland met veel bloemen, geen zandstrand. Madeira is een groen eiland met veel bloemen, geen zandstrand.

Het hele jaar door groeien er bloemen. Het hele jaar door groeien er bloemen.

Madeira ligt midden op…

View original post 434 woorden meer

Geef een reactie

