11 december 2015 – Las Palmas, Canarische Eilanden.

freek en anneke onderweg

Heel vroeg word ik wakker, nieuwsgierig trek ik het gordijn open, vele lichtjes met de bergen op de achtergrond schitteren me tegemoet. Altijd was ik benieuwd hoe het hier zou zijn. Dit is dus Las Palmas! Nooit eerder waren we hier, straks gaan we iets van dit eiland zien. Het wordt licht er is veel nevel dat een mysterieus beeld geeft. Vanuit het schip valt me gelijk  een grote krater op. We gaan mee met de excursie van een panoramische rit naar die enorme Bandama krater.

In de buurt van de Bandama krater zien we dit oude golfveld, dat eind 1800 door de Engelsen is aangelegd. In de buurt van de Bandama krater zien we dit oude golfveld, dat eind 1800 door de Engelsen is aangelegd.

Zo’n busrit is ook handig voor de mensen die niet mobiel zijn. Er worden heel wat rolstoelen en rollators in de beneden ruimte van de bus gezet. De bus gaat eerst door de stad. Dit stadsbeeld ziet er toch wat anders uit dan Funchal in Madeira. We…

View original post 693 woorden meer

Geef een reactie

