18 – 20 december 2015 – Zeedagen en naar huis.

freek en anneke onderweg

We varen richting Southampton. We varen richting Southampton.

Vandaag, 18 december is het onze 43e trouwdag!
Met een beetje een feestelijk gevoel varen we richting Southampton in Engeland. Nog twee dagen varen en dan is deze vakantie reis afgelopen. Langzaam varen we naar het einde van deze vakantiereis, de winter en de kerstdagen toe en dat voelt ook goed. Ik heb ook zin om weer thuis te zijn en ik verlang naar mijn kinderen en kleinkinderen. De heerlijk warme zomerzon laten we achter ons. De zee is redelijk rustig. Het is 15 graden met in de ochtend nog een beetje zon. Na het ontbijt ga ik mijn rondjes lopen en zwemmen. Het is verfrissend met een verwarmend zonnetje.

Vandaag zwem ik alleen in het zwembad. Vandaag zwem ik alleen in het zwembad.

We hebben een uitnodiging gekregen voor een captains brunch. In twee rijen staan ze opgesteld, de kapitein en andere leidinggevenden in La Fontaine Dining Room. De tafels zijn feestelijk…

View original post 578 woorden meer

Geef een reactie

