SARA MOTIVEERT ONS OM OP PAD TE GAAN.

freek en anneke onderweg

Bijna is het zo ver. Tijd om te vertrekken. Ik zit op de grond met al mijn tassen om me heen. Wat moet echt mee? Ik denk aan de uitspraak: “Alles wat je thuislaat is meegenomen”. Het is regenachtig en koud buiten. Dit weer lokt niet om met een tentje en bepakking naar Santiago de Compostella te fietsen. Het weerbericht voor onze startdatum en startplaats laat onweer en regen zien met een cijfer 1 op de schaal van 10. Nu slapen we nog in zo’n heerlijk warm zacht bed.. Maar toch willen we gaan want pelgrimeren betekent dat je elke dag neemt zoals het is. Ineens zie ik een mooi bericht. Wie kan ons beter stimuleren om op pad te gaan dan onze lieve kleindochter Sara?

wp-1464100402943.jpg

Hallo allemaal! Ik ben Sara Rijkschroeff, ik ben 5 jaar en woon in Brielle. Ik heb albinisme. Mensen met albinisme zijn slechtziend en hebben…

View original post 396 woorden meer

4 gedachtes over “SARA MOTIVEERT ONS OM OP PAD TE GAAN.

  1. dag Anneke, ik heb gereageerd op Gerda haar reageren, dacht “als er één schaap over de dam is,…………..”maar dat staat er vervolgens niet”. misschien komt dat omdat ik zelf niet op facebook zit, dat ook niet wil. Tot zaterdag Binnie

    Like

Geef een reactie

