Sara verbindt ons met het goede doel.

freek en anneke onderweg

Gewoon spelen.

Wat heb ik toch  mooie kinderen! Ik zit in de tuin en mijn dochtertjes van 4 en 7 jaar spelen naast mij op de grond, ze vangen mieren. Mijn oudste, Sara van 7 heeft Albinisme en daardoor ook slecht zicht: 20-25 procent. Mijn jongste, Lizzie van vier heeft geen Albinisme en wel goed zicht. Zij wijst een miertje aan en Sara pakt voorzichtig het miertje op om hem in een insectendoosje te stoppen. Mooie samenwerking.

Ondertussen zit ik lekker te genieten van mijn kinderen en hoe ze zo lief samen spelen. Echt kind kunnen ze zijn, veilig en onbezorgd. En ik mag ervan genieten, zonder mij zorgen te hoeven maken over de veiligheid van Sara.

Sara en Lizzie

Dit wens ik alle kinderen met Albinisme en hun moeders toe! Om dit te kunnen realiseren is nog heel veel werk en bewustwording nodig, vooral in landen zoals Tanzania. Daar…

View original post 94 woorden meer

Geef een reactie

